„Best Blog Awards, 2014“ — ką aš, blė, skaitau

Posted: 2014-11-04 in Pezalai
Žymos:

Figūrėlė su medaliu | Darau, blėVakar iš Pink City gavau socialinę nominaciją „Best Blog Awards, 2014“. Malonu, ačiū, džiaugiuosi, kad rašydamas galiu džiuginti žmones — mano tinklaraščio misija juk skleisti gėrį ir grožį. Na, kartais pasikeikiant, bet vis tiek, smulkmenos esmės nekeičia, ar ne?

Šiaip aš retai pasiduodu socialinėms provokacijoms, bet šįkart pasiduodu. Kodėl gi kartais ne.

Perkopijuoju BBA taisykles:

  1. Paminėti tinklaraštį, kuris Jus nominavo. Padaryta.
  2. Nominuoti 11 tinklaraščių, kurie Jums įdomūs. Nė velnio, aš tiek neskaitau.
  3. Paruošti jiems 11 klausimų. Ok… daleiskim. Mano atsakymus į paruoštus klausimus galite paskaityti Pink City nuorodoje viršuje, čia nekartosiu.
  4. Pranešti savo išrinktiems tinklaraščiams apie nominaciją. Nu, tarkim.
  5. Nominacijoje nebūtinai turi būti ir tas tinklaraštis, kuris jus nominavo. Čia aš sugalvojau, kad visiems būtų aišku.

Taigi, mano nevienuolika skaitomiausių tinklaraščių. Na, tų, kurie pas mane RSS sraute guli ir kurių atnaujinimo nuoširdžiai laukiu. Tik panašu, kad kai kurie iš jų jau padvėsę ir nieko nerašo.

Savel Brain Dump — šits ir taip pas mane nuorodose guli. Elektronikos ir visokių panašių reikalų aplink lobynas.

Riedančios uolos — kažkokio man neaiškaus barzdoto ir susivėlusio tipo patyrimai, regis.

Mindaugas Markauskas — žmogaus, su kuriuo visada galiu pablevyzgoti laiškeliais ir pasitarti gyvenime kylančiais klausimais, atspindys internetuose.

(Neperlabiausiai) šaunios Petro mintys — kažkokio tai programuotojo analitiniai pezalai, bet maloniai skaitosi ir didina informacinio burbulo elastingumą.

Skirmantas Tumelis — Vieno Tėvo Įspūdžiai — už mane storesnio supertėčio apreiškimai.

Austėjos Blogas — mano mylimiausios ugdymo deivės teisybė.

Siaubo Tekstai — tamsuma, gūduma ir troškuma čia tvyro… bet taip gera skaityti, kad neklauskit.

Laimės paieškos rožiniam mieste — po akivaizdinės pažinties man patinka kartais aplankyti šitą šiltai rožinę vietelę. (P.S. Nieko nepadoraus omeny neturiu, patys jūs tokie.)

Metas augti — jei nelaimingi žmonės pasinaudotų bent penktadaliu šios labai protingos moters patarimų ir mokėtų skaityti, kas parašyta, tai būtų jiems labai labai gerai.

Iš tikrųjų turiu „bukmarkuose“ ir kiek daugiau tinklaraščių, bet juos prisimenu epizodiškai, nelabai dažnai užsuku ir nelabai jie mane domina. Tai į „best“ dėti kaip ir nesąžininga būtų. Ir apskritai, lietuviškas internetas man ganėtinai svetimas.

O dabar — klausimai. Na, jeigu mano nominantai bus ne kokie nors stabdžiai ir įsitrauks į šitą žaidimą.

  1. Kaip yr?
  2. Stovi keturių aukštų namas, kiekvienam aukšte po aštuonis langus, ant stogo du langeliai ir du kaminai. Kiekviename aukšte gyvena po du nuomininkus. Pasakykit, kuriais metais mirė kiemsargio bobutė?
  3. Kodėl pragyvenimui užsidirbate taip, kaip užsidirbate?
  4. Kokiais egoistiniais tikslais rašote savo tinklaraštį?
  5. Jei turėtumėte vieną tabletę ir galėtumėte išgelbėti vieną gyvybę, ką gelbėtumėte: vaiką ar partnerį? (Bevaikiai ir vienišiai gali praleisti.)
  6. Kokią muziką mėgstate su atitinkamų žanrų jums geriausiais pavyzdžiais?
  7. Kokią planuojate (ar bent jau svajojate apie) kelionę užusieniuosna? Nebūtinai tik atostogoms.
  8. Ar jus ištinka prieššventinė depresija?
  9. Jei turite augintinių, tai kokių ir kam jums jų reikia?
  10. Kokias savo kūno dalis laikote rudimentinėmis?
  11. Kokiais būdais (išskyrus cheminius) svaiginatės?

Pys.

 

Komentarai
  1. […] Užtat su nemenku pasididžiavimu ir malonumu perskaičiau pas jį, jog mane nominuoja “Best Blog Awardsu 2014“!!! […]

  2. Skirmantas parašė:

    Siaubingiausiuoju būdu dėkoju už žiaurų pripažinimą ir labai tuo džiaugiuosi!

    prie soc. akcijos prisijungiau!

    Labai malonu, kad lietuviška blogosfera gyva ir kad tokia įdomi nors ir nedidelė.

  3. PinkCity parašė:

    Tu pas mane po įrašu į klausimus atsakei, tai ir aš pas Tave atsakysiu. Tiesa, ačiū, seniai jau kažkas buvo taip gražiai mano tinklaraštį pavadinęs…
    1. Kaip yr?
    Nuostabiai šauniai.
    2. Stovi keturių aukštų namas, kiekvienam aukšte po aštuonis langus, ant stogo du langeliai ir du kaminai. Kiekviename aukšte gyvena po du nuomininkus. Pasakykit, kuriais metais mirė kiemsargio bobutė?
    Pernai.
    3. Kodėl pragyvenimui užsidirbate taip, kaip užsidirbate?
    Nes kol kas tingiu užsidirbti gudriau. T. y. sėst ant savos šiknos. Kitam dirbti yra paprasčiau, nors užknisa. Kai užknisimas pasidarys didesnis už paprastumą, kažką keisiu.
    4. Kokiais egoistiniais tikslais rašote savo tinklaraštį?
    Iš pradžių tikslas buvo dėmesio siekimas, paskui bendravimo poreikis, paskui praktiniai sumetimai (pvz., kas mėnesį nemokamai gauni knygų dozę), dabar dar prisidėjo atminties problemos, o ką tinklarašty užsirašau, esant reikalui greičiausiai susirandu.
    5. Jei turėtumėte vieną tabletę ir galėtumėte išgelbėti vieną gyvybę, ką gelbėtumėte: vaiką ar partnerį? (Bevaikiai ir vienišiai gali praleisti.)
    Vaiką. Kad ir kaip vyrą mylėčiau, vaikas yra brangiausias pasaulyje.
    6. Kokią muziką mėgstate su atitinkamų žanrų jums geriausiais pavyzdžiais?
    Freak folk – Devendra Banhart, Panda Bear, Yeasayer, Animal Collective; Shoegaze – The Radio Dept; Indie pop – Club 8, The Whitest Boy Alive, Architecture in Helsinki.
    7. Kokią planuojate (ar bent jau svajojate apie) kelionę užusieniuosna? Nebūtinai tik atostogoms.
    Oi, aš visada tik ten, kur šilta. Planuot dar nieko neplanuoju, o svajoju apie JAV paplūdimius (čia optimistiškai) bei Italijos ar Graikijos pakrantes (čia realistiškai).
    8. Ar jus ištinka prieššventinė depresija?
    Ne. Šventės yra smagu ir jų laukimas yra dar smagesnis. Jei kažkam nesmagu, nes Kūčių dieną nervinasi, kad prekybcentryje turi stumdytis šiknom ieškodami dovanų, tai niekas kitas čia nekaltas. Dovanomis reikia rūpintis iš anksto, o ne paskubomis, gi Kalėdos neištinka netikėtai.
    9. Jei turite augintinių, tai kokių ir kam jums jų reikia?
    Turiu, vipetą šunį. Smagu, kad laukia ir pasitinka, nes aš visad pirma grįžtu namo po darbo dienos.
    10. Kokias savo kūno dalis laikote rudimentinėmis?
    Uodegikaulį.
    11. Kokiais būdais (išskyrus cheminius) svaiginatės?
    Gyvenimas pats savaime svaigina, kai suvokiu, koks jis nuostabus. Tada kiekviena smulkmena atrodo tokia neįtikėtinai puiki, kad nežinau, kur dėtis iš laimės.

  4. Skirmantas parašė:

    O beje, įdomus dalykas yra surasti tą, kuri iniciavo visą šitą blog awards’ą. Kiek pavyko nuredirektintis, tai nusiredirektinausi iki čia: http://mintbubbletea.blogspot.com/2014/10/best-blog-award.html

    😀 Ale kaip fainiai, ania?! 😀

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.