Akių pratimai kompiuterastams

Posted: 2014-12-22 in Pezalai
Žymos:,

Nu ir visiems kitiems, kurių pagrindinė darbo priemonė — kompiuteris. Taip pat tinka siuvėjoms, odontologams ir visiems tiems, kurie beveik visą dieną praleidžia įsikniaubę į kažką ir daug žiūri artimu nuotoliu.

Kam tie pratimai reikalingi? Labiausiai jie reikalingi suaktyvinti kraujotakai akyse. Taip pat, tikėtina, kad senatvinės toliaregystės akinius užsidėsite vėliau (jei tai gresia pagal dabartinę situaciją). Senatvinė toliariagystė gresia visiems, kurie iki trisdešimties nenešiojo akinių, matė gerai tiek toli, tiek arti, nejautė galvos skausmų nuo įtempto darbo ir panašiai. Trumparegiams gresia senatvinis susinormalizavimas, o toliaregiams ir taip jau nepasisekė.

Taigi, pratimukai. Pirmas punktas — juos reikia daryti kas pusvalandį. Tad išmokite savo kompiuteryje įsidėti priminimą, kuris įkyriai iššoktų kas pusvalandį ir primintų pavartyti akis. Žinau žinau, dauguma pabandę labai nervinsis, kad „taip dažnai“ kažkas pertraukia darbą arba delfių skaitymą. Žinau, nes mane patį tie priminimai nervina. Bet būkime protingi žmonės: ką reiškia ta minutė kas pusvalandį palyginus su dešimtmečiais nešiojamais akiniais? Čia kaip senatvinė pensija: atrodo, nafig taupyt senatvei, jei dabar esi jaunas? Arba kam sportuot, dar „spėsim“? Taigi įsikvėpkite sau sąmoningumo ir įsidėkite priminimą. Bei jam iššokus neuždarykite tol, kol nepadarysite pratimukų. Sutarėm?

Pratimai paprasti. Pirmoji dalis:

  • Kietai užsimerkiame. Taip, kietai. Suraukiam akis, kaip reikiant.
  • Vedam akis į viršų. Tada žemyn.
  • Po to iš kairės į dešinę horizontaliai.
  • Apsukam akimis tris ratus iš dešinės į kairę, paskui dar tris ratus į priešingą pusę.
  • Atsimerkiam ir baisimės, kaip neryškiai viskas matosi 😀
  • Tankiai pamirksim žiūrėdami į tolį

Antroji dalis, kai akys po pamirksėjimų ir spoksojimo į tolį kiek atsistato:

  • Žiūrim į laikrodį ar kokį kitą daiktą prisikišę prie nosies maksimaliai artimu atstumu — kiek akys ištempia iki ryškaus vaizdo.
  • Nukreipiam žvilgsnį tolyn, geriausia — pro langą.
  • Kartojam 3-5 kartus
  • Spoksodami pro langą tankiai ir lengvai pamirksim.

Viskas, grįžtam prie savo apgailėtino ekrano.

Tokie maži ir lengvi pratimukai gali dešimtmečiu ar net daugiau atitolinti akinių užsikorimą. Tad pasikartosiu: įsikvėpkite sau sąmoningumo ir darykite, kas liepta.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s