Šitas įrašas yra tiek apie mano toleranciją, tiek apie durną galvą, tiek apie galvojimą „out of the box“. Nu ir truputį apie telefonus, be abejo.
Kai praėjo maždaug metai po Huawei Mate 10 Pro įsigijimo, jis pradėjo „prasčiau“ krautis. Paprastai tariant, laidas nelabai gerai fiksuodavosi, ne visada įsijungdavo SuperCharge funkcija. Dar po pusmečio mašinoj laidas pradėjo iškritinėt. Paskui buvo baterijos remontas. Po baterijos remonto pagalvojau, kad ką jau dabar – moku ir šitą savo telefoną ardyt, gal reikės krovimo lizdą su jam reikalinga periferija pasikeist. Pardavinėjami tokie moduliai, keičiami nesunkiai.
Užsisakiau aš tokį modulį. Gulėjo jis dar kelis mėnesius ant palangės. Tokia štai mano tolerancija panašaus lygio problemoms: pusantrų metų ir neprisiruošiu tvarkyti.
Šiaip viskas gal ir dzin, SuperCharge aš beveik nenaudoju – prie lovos paprastas kroviklis ir eilinis USB-C kabelis. Bet nervino, kad kai telefoną paguldau ant spintutės ir prisimenu dar kažką pažiūrėt ar signalizaciją išjungt, kabelis iškart iškrenta ir vėl reikia prijunginėt. Mašinoj irgi tas pats. O ir SuperCharge visgi kartais praversdavo gyvenime, kai netyčia tris dienas iš eilės pamirštu pajungti krovimą ir telefonas ryte pypsi, kad turi tik kelis procentus baterijoje. Su SuperCharge kol apsirengi, galima visai neblogai prikraut, o paskui mašinoj dar papildomai. Be to, mašinoj šitas didelis telefonas su paprastu krovimu ir navigacija vos ištempia, dažnai baterija net nesikrauna, o kabaliuoja ties tais pačiais procentais.
Jau visai rimtai ruošiausi skersti telefoną ir keisti modulį. Tik paskui toptelėjo tokia mintis: o kodėl tas kabelis iškrenta? Visi internetai giria USB-C kaip labai patikimą lizdą, vos ne geriau už Micro-USB, kuris iš viso patikimumo standartu tapo. Negi aš jį tikrai per metus taip išmaliau? Be to, kabelis net neįsikiša.
Va čia ir atėjo mano durnai galvai išganinga mintis: o gal tas lizdas tiesiog užsiteršęs? Kišenėse pilna dulkių, gyvenimas irgi gan dulkėtas. Reikia patikrinti.
Nusidrožiau dantų krapštuką ir pradėjau kuistis po tą lizdą. Krapščiau krapščiau, krapščiau krapščiau… ir dar krapščiau…
Va tokią krūvelę iškrapščiau. Lizdas buvo tamsus, kaip ola. O faktiškai aplink centrinę kontaktų juostą turėtų matytis blizgantis metalas, va šitaip va:
Po valymo kabelis lenda iki galo, gerai fiksuojasi ir vyksta greitasis krovimas:
Tai va kaip būna, kai tiesiog patingi pamąstyt.
Turėjau tokią pačią problemą, jau buvau beperkąs naują telefoną 🙂
Pas mane irgi buvo tokia problema, prieš kokius 3 mėn sutvarkiau paplonintu dantų krapštuku. Irgi galvojau, kad lizdas palūžęs jau.
Sveiki, man taip pat suveikė šis patarimas. O jau norėjau ragelį keisti.
dėl pasikrovimo mašinoj – buvo ir man, kad nesikraudovo naudojant navigaciją. Pakeičiau įkroviklį į geresnį ir pradėjo krautis.
Pas mane krovikliai geri. Bet su SuperCharge tiesiog efektyviau kraunasi. Na, o kai laidas klibėjo ir panašiai – tikrai jau nebe kroviklio kaltė buvo. Dažnai net nepastebėdavau, kai laidas dar kabaliuoja, bet realiai be kontakto.
O gal atvirksciai – visas mastymas is tingejimo.
Daugel kartų jau teko valyt, kaip įrankis – sim kortelės lizdo atidarytuvas – kietas metalas, jokios tikimybės kad jis pats ten nulūš. Mikro USB irgi sirgdavo tuo pačiu, tik ten beveik jokie krapštukai nelenda iš vienos lizdo pusės.
Vau, čia superinė idėja. Pats nedasigalvojau. Laidas senas ir aplūžinėjęs, tai nebuvo minties cackintis o naują laidą nusipirkau. Bet su naujuoju laidu neįsijungia duomenų skaitymas, tik kraunasi. Ir toliau iškritinėja. Ryškiai irgi bus užsiteršę.
Taip, mes servise šitą paslauga vadiname “kontaktų atnaujinimu“