Remkite čiuožiančius jaunuolius!

Posted: 2017-02-21 in Pezalai
Žymos:

Man pačiam Patreone kol kas sekasi visai prastai, matyt, kažką ne visai taip darau. Bet bent jau noriu pasinaudoti tuo, kad nemažai kas mane skaito ir pareklamuoti jaunus žmones, kuriems paramos tikrai reikia — ir gerokai labiau, nei man. Tad skaitykite po kirpsniuku ir aukokit eurų.

Be abejo, yra gausybė žmonių, kuriuos reikėtų remti. Tai ir skurstantieji, ir sergantieji, ir dar visokie kitokie. Bet aš esu ypač už jaunų sportininkų rėmimą. Jie daug dirba ir ne visada už tai gauna tiesioginį atlygį. Jie savo darbu plečia mūsų mažos Lietuvos žinomumą. Ir jiems reikia pagalbos.

Deividas Kizala ir Guostė Damulevičiūtė | Darau, blė

Mes turime galimybę iškelti lietuviškų čiuožėjų porą į olimpines žaidynes. Lietuviškos poros, kurios abu nariai gimę Lietuvoje. Taigi eikime ir padėkime:

https://www.gofundme.com/olympics-training-funding

Remkite Deividą ir Guostę!

Be abejo, man ypač svarbu paremti būtent šią porą, nes pats esu neabejingas dailiajam čiuožimui ir netgi turiu kvietimą dalyvauti mėgėjų varžybose. Manęs remti nereikia, bet kai žinosiu, ar tikrai dalyvausiu, parašysiu — galėsite ateiti už mane pasirgti 😀

Reklama

Parašykite komentarą

