No Man’s Sky: žaidimas visam gyvenimui

Posted: 2016-09-24 in Pezalai
Žymos:,

Jei bent kiek domitės kompiuterinių žaidimų naujienomis, greičiausiai apie „No Man’s Sky“ irgi girdėjote. Gal ir daugiau pasidomėjote. Aš kol kas jame žengiu pirmuosius žingsnius ir kai kurie galbūt pasakytų, kad mano antraštė pernelyg drąsi. Negaliu labai ginčytis, bet leidžiu emocijoms reikštis laisvai. Aš šį žaidimą įsigijau išankstiniu būdu, kai PC platformai jis dar nebuvo išleistas. Ir ne, nesigailiu, nepuoliau atsiiminėti pinigų ir purkštauti, kaip mane apgavo. Nes šis žaidimas yra tobulas mano natūrai.

Visų pirma, aš labai mėgstu mokslinę fantastiką draugauju su ja jau labai seniai. Fentezi irgi labai ne(be)sipurtau, bet mažas berniukas būdamas svajojau tapti kosmonautu – visiška tarybinė svajonė. Svajoju ir apie tarpplanetines, ir apie tarpžvaigždines keliones. Norėčiau dar būti gyvas, kai pirmieji žmonės Marse išlips, oi norėčiau. Apie tarpžvaigždines keliones irgi svajoju, bet būdamas realistu turiu save apraminti, kad, deja, to tai jau tikrai nepamatysiu.

Užtai turiu knygas ir žaidimus. Knygos, ypač mokslinės fantastikos, pamaitina mano nuolat alkaną protą ir fantaziją. Na, o toks žaidimas, kaip „No Man’s Sky“ man suteikia galimybę bent jau per langelį pažvelgti ten, kur niekad nepateksiu – į tarpžvaigždines keliones, egzotiškas planetas ir keistus padarus.

Jei jau šiek tiek domėjotės šiuo žaidimu, tai žinote, kad jame teoriškai egzistuoja apie 18 kvintilijonų planetų. Tai toks skaičius, kurį įsivaizduoti sunku, o ir intensyviai žaisdama žmonija visų planetų greitai neaplankys. Reikalo irgi nėra, be abejo. Bet būtent ši žaidimo savybė yra nepaprastai įkvepianti mane. Tai ne toks žaidimas, kur keliausi kūrėjų sukurtais takais. Patys kūrėjai nė velnio tame žaidime nėra matę, tik mažą trupinėlį. Čia ir yra visas grožis: kiekvieno žaidėjo kelionė per žvaigždžių sistemas ir planetas yra unikali. Ir tai yra nepaprastai malonu.

Kaip galbūt žinote, šis žaidimas leidžia registruoti užmatytų gyvūnų ir augalų rūšis, suteikti joms pavadinimus. Taip pat įvardinti ir sistemas bei planetas. Per pirmą parą nuo išleidimo buvo užregistruota daugiau rūšių, nei yra užregistruota visoje mūsų žemėje. Šis jaukas, matyt, užkabino daugybę žaidėjų.

Žaidimas yra ir be galo kritikuojamas, atsiliepimai apie jį daugiausia neigiami. Pagrindinė priežastis – kūrėjų apsimelavimas. Na, žadėjo daugiau, nei pateikė. Bent jau toks susidaro įspūdis. Tuo tarpu aš įspūdžius apie žaidimą rinkausi tik iš PlayStation žaidėjų, kurie jį gavo ankstėliau, nei PC. Tai ir nerealistiškų lūkesčių neturėjau, kaip ir žinojau, ko tikėtis.

Kodėl aš manau, kad žaidimas – visam gyvenimui? Na, vien dėl planėtų kiekio galima taip teigti, ten tik tyrinėk, jei neatsibos. Pačiame žaidime yra pakankamai sukurta ir įvairių papildomų gerumėlių, kurie leidžia ten užsiimti visa krūva veiklų. Galima būti tyrinėtoju, galima pasiutusiu šuoliuotuoju tarp sistemų, galima spekuliantu, plėšiku, netgi Atlaso apaštalu…

Trumpai tariant, man tobulai patiko viena filosofinė mintis apie šį žaidimą: tai yra užmaskuotas gyvenimo prasmės paieškų simuliatorius. Jei žaidimas patinka – net jo monotoniškumas nepaveiks, ten visada bus ką veikti. Na, kaip gyvenime. O kiti ir realiame gyvenime voliojasi ir verkia, kad jis beprasmis, ar kad alga maža, ar šiaip guli prasigėrę ir apsimyžę. Be abejo, žaidimas – ne gyvenimas. Jame neprivalu ieškoti prasmės, jei jis tiesiog nepatinka.

Šiek tiek pateiksiu savo įspūdžių ir, jei dar nebandėte, pasidalinsiu keliais, mano galva, gerais patarimais pradžiai. Aš iš tų patarimų kai kuriuos radau, kai kuriuos atradau, bet labai džiaugiuosi tuo, kad nežaidžiau žaidimo visai aklai nuo pradžių.

Visų pirma, šiame žaidime yra vidinė valiuta, jūnitai (units). Ir kadangi esu žaidęs ne vieną žaidimą su valiutomis, tai drąsiai galiu pasakyti: visuose juose yra jeigu ne kokie tai trumpi keliai į praturtėjimą, tai bent jau galimybė padoriai užsidirbti. Ne išimtis ir šis žaidimas. Pinigų reikia visur: egzoskeleto ir laivo atnaujinimams, retesnėms medžiagoms, kartais tiesiog santykiams su protingųjų rasių atstovais palaikyti. Na, ir investavimui, t.y. pinigų darymui iš pinigų.

Antra, šiame žaidime ypač svarbus ir gamybos aspektas. Jūsų lyrinis žaidimo veikėjas visokiais būdais gauna brėžinius, pagal kuriuos „išmoksta“ kažką pasidaryti. Tam reikia medžiagų, be abejo. Bet pati gamybos esmė gali labai praversti. Ypač brangias medžiagas kartais galima pasidaryti iš gerokai pigesnių, kaip ir kai kuriuos įrenginius. Ir kartais galima tiesiog kasti planetas, gaminti kokius šūdukus ir juos brangiai parduoti. Štai ir vienas kelias į prasigyvenimą.

Trečia, medžiagos. Gamybai, išgyvenimui, kurui ir taip toliau. Vienas iš pagrindinių užsiėmimų planetose ir mėnuliuose yra jų kasinėjimas turimu įnagiu. Yra dažnų medžiagų, yra retų ir yra visai nesutinkamų, tik nusiperkamų irba padaromų. Bent jau mano toks įspūdis, bet jis nebūtinai teisingas, aš visai dar žalias.

Ketvirta, tyrinėjimas. Vienas iš pirmųjų dalykų, ką reikia įsidėti į savo įrankių krepšelį, yra aplinkos skeneris, o antras – tyrinėjimasis vizorius. Skeneris padeda greičiau rasti įvairių medžiagų, o vizorius – aptikti nežinomas rūšis.

Penkta – kosminės kelionės! Žaidimo cvekas.

Taigi pradedame žaidimą. Pirmos užduotys paprastos: susiremontuoti laivą, o tam reikia pasikasti medžiagų. Svarbu: plutonis ir anglis duoda energijos. Plutoniu galima maitinti egzoskeletą ir laivo pakilimo variklį. Anglimi – regis, tik egzoskeletą. Šiaip anglies per daug nerenku, dažniausiai prisigrobiu plutonio. Jo gaut nesunku ir nėra ko sukt galvos. Laivo taisymui labiausiai reikia geležies ir heridiumo. Nu tai ir taisom pagal ekrano patarimus, kas ten kaip.

Kostiumą ir laivą sudaro „kišenėlės“. Po valiutos tai antras vertingiausias dalykas šiame žaidime. Kuo daugiau turite kišenėlių, tuo daugiau galite sukaupti visokių niekučių, medžiagų ir kitų reikalingų dalykų. Tada galima ir į ilgesnes bei rizikingesnes keliones leistis ar daugiau šlamšto į turgų vežtis. Visokie objektai į kišenėles telpa po vieną, o štai medžiagos – vienetais. Nu gramais gal 😀 Bet į kostiumo kišenėlę telpa 250 medžiagos vienetų, o į laivo – 500. Laivo kišenėlės kur kas vertingesnės ir talpesnės, bet kostiumo kišenėlių pasidauginti pradžioje yra tiesiog lengviau ir pigiau.

Tad, materialistiškai mąstant, susiremontavus laivą geriausia pulti ieškoti savo kostiumui kišenėlių. Na, dar pradžiai biškį jūnitų užsidirbti, bet tam užtenka planetos pavadinimą pakeisti, sistemos ir dar žvėrelių beigi augalėlių užvardinti. Už tai jūnitų pirmai pradžiai įbyra. O tada galima maklinėti virš planetos ir ieškoti tokių trišonių statinukų, droppodų. Juose visada galima įsigyti naują egzoskeleto kišenėlę. Tik kad kaina auga, kiekviena kišenėlė yra 10000 jūnitų brangesnė už prieš tai įsigytą. Taigi brangta bjaurybės tiesiškai ir smarkiai. Na, bet kokia 30 užkaupus jau darosi visai smagu.

Toliau materialistiškai mąstant verta pirmus du-tris, o gal net keturis laivus nusipirkti, vis su didesniu kiekiu kišenėlių. Bet laivai brangūs, ypač su kišenėlių skaičiumi virš 30. Tad užsipirkus gan galingą laivą labiau apsimoka maklinėti po planetas ieškant sudužusių laivų ir juos remontuotis sau.

Žaidime yra toks reikalas, kaip apetito augimas bevalgant. Su savo pirmu nuskurusiu laivu atskridę į kosminę stotį pasižvalgyti spekuliacijos galimybių ir bendraudami su ateiviais pamatysite, kad jų laivai už jūsiškį talpesni daugiausiai keliomis kišenėmis. Na, galbūt dešimčia, jau toks retesnis atvejis. Verta toj stoty gerokai pasmaksot porą realaus laiko valandų spekuliuojant ir žiūrint, koks talpiausias laivas atskrenda. Na ir tam laivui bandyt užsidirbt. Bet manau, kad čia dviem-trim pirmiem keitimam taip, nes paskui kainos auga žvėriškai, o spekuliacijų kaži kiek nepridarysi. Bet vos įsigijus talpesnį laivą tuoj pradeda atskrist talpesni už jį 🙂 Lygiai taip ir su sudužusiais laivais: kuo talpesnį turi, tuo talpesnių gali ir rast. Retu atveju turėdamas laivą su 20 kišenėlių rasi kitą su 40. Nors žaidėjai sako, kad tokių „anomalijų“ pasitaiko.

Tai čia maždaug tokia ir mano pradžia. Didinu kostiumo talpą ir remontuoju laivus. Taip pat mokausi kitų rasių kalbas. O kadangi kišenėlių resursai riboti, tai dažnai į jas stengiuosi šlamšto per daug neprisikrauti, geriau prireikus kažką nusipirkti. Apskritai, kadangi ir gyvenime esu pakankamai materialistas ir stengiuosi daug ką apskaičiuoti, tai ir šiame žaidime einu pragmatiko-spekulianto keliu.

Sakykim, yra tokie monolitai. Prie jų būna žinių akmenys, ten galima ateivių kalbos mokytis. Paskui bendraujant su monolitu gauni kokį nors klausimą ir nuo atsakymo priklauso, ar pagerės santykiai su rase, ar pablogės, gal dar per galvą gausi, o gal priešingai – gausi dovanų atsidėkojant ir taip toliau. Tai mano darbinis variantas toks: nutupdau laivą kuo arčiau monolito, iššoku ir apibėgu visus tris (na, lyg ir visada trys būna) žinių akmenis. Šoku atgal į laivą ir vėl iššoku – taip žaidimas užsaugomas. Tada einu jau prie monolito ir bandau su juo bendrauti. Jei pataikau šūdiną atsakymą, atstatau žaidimą iš paskutinio užsaugojimo ir bandau kitą variantą. Lygiai taip pat elgiuosi ir ateivių stotyse ir retransliacijos postuose. Prieš pokalbį su ateiviu stengiuosi išsaugoti žaidimą ir jei šūds gaunasi, grįžtu atgal ir bandau vėl. Gal ir nelabai sąžininga, bet žaidimas tam ir yra žaidimas. Jei jau nėra godmode, tai bent jau „legaliais“ būdais stengiuosi pasukčiauti.

Panašiai ir su pinigais. Iš gan mažų geležies ir plutonio kiekių galima konstruoti įsilaužimo mikroschemas (bypass chip). Jų ir šiaip reikia, o ir vieneto kaina gaunasi kelis kartus didesnė, nei medžiagų išeigos. Jau nepaisant to, kad medžiagas kapstyti galima iš viso nemokamai. Tad radus planetoje prekybos terminalą galima apylinkes nusiaubti ir parduoti krūvas tų mikroschemų. Talpesnį laivą galima apskritai geležies ir plutonio prigrūst, o paskui sau ramiai gamint mikroschemas ir kišt pardavimui. Labai neblogas būdas užsidirbti, bent jau pradžioje, kai dar žaidimas tik įsivažiuoja.

Antras būdas užkalt pinigo – nukeliaut į kosminę stotį ir pažiūrėt, ką kainuoja kokie nors dalykai. Kainas visi turi vidutines, toks tipo „Galaktikos vidurkis“. Bet paprastai procentu ar jo dalimis skiriasi į vieną ar kitą pusę konkrečiam terminale. Smagumas yra tas, kad terminaluose paprastai būna vienas ar du dalykai su +100% nuo vidutinės kainos. O į tą pačią stotį atskrendantys ateiviai tų pačių daiktų atveža dažniausiai vidutine kaina. Vienas kitas irgi su +100% kažkur. Nu tai aišku, ane? Iš ten pat atskrendančių ateivių supirkinėjam už vidurkį, o parduodam už dvigubai. Bet reik turėti omeny, kad skirtingose sistemose skirtingi dalykai nuo vidurkio nukrypę. Sakykim, mano pirmoj sistemoj plutonis buvo dvigubai brangesnis jį parduodant, bet jo kaina gan žema, tai ne kažką uždirbsi. Nebent pilną laivą ir kostiumą atsiveši. O štai antroj pasitaikė tokie prietaisėliai „dinaminiai rezonatoriai“. Jų ir šiaip kaina nemaža, o kai parduodi už dvigubai… tai ten užkaliau savo pirmus keliolika milijonų ir smagiai pasitobulinau laivą.

Kas čia man žaidime nepatiko… pirmiausia tai ilga įkrova. Kraunasi apie 4:30 minutės su šitom gražiom žvaigždutėm:

No Man's Sky įkrovos vaizdelis | Darau, blė

Gražu, aišku, ir vaizdai bei spalvos keičiasi… bet tiek laiko laukt tikrai erzina. Ir nepasakyčiau, kad tuo metu diską labai drožtų ar dar kažką intensyviai darytų. Kažkoks dirbtinis man tas ilgas įkrovimas atrodo.

Dar labai užknisa, kad pakeitus ekrano raišką žaidimą reikia perkrauti. Ir vėl paskui tas kelias minutes stebėti žvaigždeles. Tai yra baisu ir nesąžininga. Aišku, raiškos per dažnai nekaitaliosi, bet gali tekt pradžioj kelis bandymus padaryt ir pažiūrėt, ką kompas paveža. Nu kaip šitaip galima šiais laikais daryt — nesuprantu.

Taip pat nelabai patinka visokių civilizacijos objektų vienodumas. Galėjo gal biškį procedūrinio kintamumo ir į tuos visus statinius bei kosmines stotis įpainiot. Kaip ir ateivių veidelius bei vardus. Nes spekuliuojant kosminėse stotyse ne kartą esu sutikęs tą patį ateivį dukart atskridusį 😀 Ta prasme, vienu metu. Nutupia laivas, paskui jį kitas toks pat ir abiejuose tas pats subjektas sėdi. Gerai, kad bent prekių sąrašai skirtingi būna…

Nu ir nepatinka, kad su mano senu Lenovo W520 bei Quadro 2000M vaizduške nebaisiai gerai važiuoja. Šiaip patenkinamai, labai nesiskundžiu, 1440×900 raiška žaisti įmanoma. Bet pradedu regzti planą kokiam nors eGPU sprendimui… gal ant Kalėdų…

Dar biškį visokie dronai (sentinenls) nervija. Pristoja, jei imiesi labai intensyvios veiklos ar kur nors įsilaužt bandai. Bet juos dobti irgi visai smagu, galima prisimaininti titano ir kitų šūdniekių, kurie iš tų dronų pabyra 😀

Vienas dalykas, kuris mano galva, yra visiškas apsileidimas — ASCII koduotė. O jei aš noriu planetas ir gyvulius su visom lietuviškom raidėm užvardint? O gal ir kokį rusišką žodelį įrašyt? Ar jieroglifą įterpt? Nach, nach nesikeikiant… nu kaip šitaip galima šiais laikais?

Truputukas nuotraukų iš žaidimo. Nes šiaip, mano labai kuklia nuomone, šis žaidimas turėtų būti apie fotografiją ir būtų baisiai gerai, jei būtų kokia vieninga galerija jam sukurta. Peizažų konkursams, pavyzdžiui. Nes tikrai labai gražių vaizdų aptikti galima ir jų niekas kitas nepamatys, jei nepasidalinsi.

Va, minėtas droppodas, kuriame galima rasti egzoskeleto kostiumo kišenėlių įsigijimui:

No Man's Sky: Droppod | Darau, blė

Radau kažką panašaus į fumarolę, skylelę, kuri dūmais spjaudosi, labai gražu ir faina:

No Man's Sky: fumarolė turbūt | Darau, blė

Požeminiai peizažai šitame žaidime yra žiauriai gražūs dėl visokių švytinčių augalių ir panašių dalykų. Va čia vienas toks iš skurdesnių pačioj pradžioj:

Požeminis vaizdelis iš No Man's Sky | Darau, blė

Ateivių monolitai — vieni iš įspūdingesnių statinių. Jų būna visokių, čia vienas gan tipiškas Gekams, tokiems varliasnukiams su snapais:

Gekų monolitas iš No Man's Sky | Darau, blė

O čia kažkokią šaradą iš to monolito atspėjau pasiūlęs nužudyti besikankinantį paukštį kažkokį:

Gekų monolitas iš No Man's Sky | Darau, blė

Eiliniai naktyje švytintys augalėliai:

Naktyje švytintys augalėliai. No Man's Sky | Darau, blė

Šitoj planetoj ir gyvuliukų yra kelių rūšių. Vabzdžiagalvių kažkokių. Ir problemos su gravitacija. Bet gražu:

Problemos su gravitacija ir vabzdžiagalviai gyvuliukai. No Man's Sky | Darau, blė

Čia tiesiog praskrendantį kosminį laivą panorau nufotografuoti su vietine Gekų baze fone ir keistais augalais šalimais:

Praskrendantis kosminis laivas. No Man's Sky | Darau, blė

Grybai kažkokie ir geležies telkiniai keistų krūvų su grybukais pavidalu. Tas visas kelmas kelmučiais apaugęs yra, atseit, vienas augalas. Nu ir raudoni plutonio kristalai visur. Klaustukas rodo išsaugojimo tašką, kuriuo pasinaudojus jį paskui irgi galima užvardinti. Kad ir kokia nors „Smėlėtąja dykyne“:

Grybai ir kitokie grybiniai augalai. No Man's Sky | Darau, blė

Planeta su mėnuliuku danguje šalia laivo variklių:

Planeta su mėnuliuku danguje. No Man's Sky | Darau, blė

Renku heridiumą kokiam tai remontui. Tinkliukas ant jo užsiklojęs po aplinkos skenerio paleidimo:

Heridiumo kasyba. No Man's Sky | Darau, blė

Čia vienas dronas prikibo. Šokau į laivą gelbėtis:

Prikibęs dronas, sentinel. No Man's Sky | Darau, blė

Požeminis peizažas. Tiesa, nelabai įspūdingas, bet kažkaip geresnių nenufotkijau, reikės taisytis:

Požeminis peizažas. No Man's Sky | Darau, blė

Varom lauk iš šitos planetos, atsibodo jau. Dažnai keli kiti laivai pakeliui pasipainioja, muštis dar su jais nebandžiau, neturiu tiek smarvės pririnkęs:

Kilimas iš planetos ir sutikti kosminiai laivai. No Man's Sky | Darau, blė

Pirmoji tarpžvaigždinė kelionė erdvę laužiančiu varikliu!

Tarpžvaigždinė kelionė. No Man's Sky | Darau, blė

Kosminė stotis. Kažkieno laivukas biškį žvaigždžių karus primena 😀

Žvaigždžių karus primenantis kosminis laivas. No Man's Sky | Darau, blė

Labai romantiškas ir sielą virpinantis vaizdas pro kosminės stoties langą:

Vaizdas pro kosminės stoties langą. No Man's Sky | Darau, blė

Heh, nusipirkau naują laivą:

Naujai įsigytas kosminis laivas. No Man's Sky | Darau, blė

Pokalbis su prekeiviu iš kito kosminio laivo. Galite pamatyti, kad Gekų kalbą kol kas moku prastai:

Pokalbis su Gekų prekeiviu. No Man's Sky | Darau, blė

Šioj vietoj vėl pabambėsiu, kad dialogai su ateiviais visada užtrunka. Nu gal ir realybė bandoma taip simuliuot. Bet nėra jokių „šortkutų“, kad, sakykim, spustelėjus kokį klavišą ilgas ateivio sakinio dėliojimas po žodį ir paskui dialogo pasirinkimų atsiradimas papunkčiui būtų nutrauktas ir būtų pyst ir darom biznį. Tie ilgi dialogai labai nervina, kai užsuki kokią spekuliaciją kosminėj stoty. Šneki su vienu veikėju, o kiti tuo tarpu tupia aplink savo laivais, tik spėk visus apibėgiot, kol neišlėkė. Dar labai nervina, kai koks atlėkęs ateivis kažką superka labai brangiai ir tada staigiai bandai jam tų prekių iš kito laivo parūpint… nu karoč.

Užsispekuliavau kelis melejonus jūnitų ir įsigijau štai tokį naglai atrodantį laivą su 28 kišenėm! Nuo 18 — labai didelis žingsnis…

Naujas laivas su ženkliai didesniu kišenių (slotų) kiekiu. No Man's Sky | Darau, blė

Kaip sako rusai, жопой чую, kad šita antifrizinės spalvos planeta kažkuo nustebins… tikrai nustebins:

Apėmus nerami nuojauta leidžiantis į planetą. No Man's Sky | Darau, blė

Jau kad nustebino, blė, tai nustebino… toks gamtos grožis ir idilė, kad nors apsiverk džiaugsmo ir pasigėrėjimo ašarom:

Nepaprastai graži planetos gamta ir peizažai. No Man's Sky | Darau, blė

Ir gyvuliukai gražūs bei simpatiški aplink maklinėja:

Gražus gyvuliukas maklinėja. No Man's Sky | Darau, blė

Brač, geležingieji kelmai su kelmučiais kažkur jau matyti… nors kelmučiai kiek kitokie ir kelmo spalva skiriasi 😀

Vėl sutiktas geležingasis kelmas su grybukais. No Man's Sky | Darau, blė

Ir gėlytės kokios gražios:

Gražios oranžinės gėlytės. No Man's Sky | Darau, blė

Besileidžianti saulė ir šio nepaprastai gražaus mėnuliuko planeta:

Labai gražus vakarinis peizažas. No Man's Sky | Darau, blė

Nakties peizažas su planeta ir dar vienu mėnuliuku bei vietine architektūra:

Naktinis peizažas su dangaus objektais. No Man's Sky | Darau, blė

Skrendam pasitikti tekančios saulės:

Skrendam pasitikti tekančios saulės. No Man's Sky | Darau, blė

Šio mėnuliuko požemiai irgi gražūs:

Gražūs ir švytintys požemiai. No Man's Sky | Darau, blė

Atsisveikinu su gražiąja gamta ir skrendu tyrinėt kitų kūnų. Planeta pasitinka niūriais ir nesvetingais kanjonais:

Niūrus gamtovaizdis su kanjonais. No Man's Sky | Darau, blė

Kad būčiau žinojęs, kiek šitoj niūrioj ir apleistoj planetoj praleisiu laiko… na, bet taip jau gavosi.

Planeta nesvetinga, bet monolitas gražus pasitaikė:

Gražus Gekų monolitas nesvetingoje niūrioje planetoje. No Man's Sky | Darau, blė

Ši planeta, nors ir nesvetinga, bet turėjo keletą privalumų, kuriais pasinaudojau. Joje tiesiog skraidydamas ir neklausinėdamas krypčių pas skenerius bei transliacijos bokštus lengvai rasdavau tiesiog vieną po kito droppodus ir net sudužusius laivus. Tiesa, neblogą laivą radau tik su skeneriu. Jis su papildoma kišene. Labai svarbu prieš nusprendžiant kraustytis į laivą persikelti visus daiktus. Būtent prieš įsigijimą/keitimą. Nes paskui viskas liks sename laive. Tiesa, neišeina perkelti visokių papildymų, upgreidų ir pan. Be to, sudužę laivai būna tikrai sudužę ir ten yra ką remontuoti. Kol kas man sekasi geriausiai taip. Atlekiu prie sudužusio laivo ir pasižiūriu, kokių resursų reikia jam remontuot. Tada atstatau buvusį išsaugojimą — nes kitaip aplankytas laivas dingsta iš kompaso. Tada lekiu iki kokio nors prekybinio punkto užsipirkti medžiagų ir jų pasikasti. Heridiumo pirkti tikrai neverta, jis visur mėtosi, kaip ir plutonis ar tamiumas-9. Taigis laivų palyginimo dialogas:

Kosminių laivų palyginimo dialogas. No Man's Sky | Darau, blė

Naujas laivukas paimtas ir suremontuotas!

Naujas suremontuotas kosminis laivas. No Man's Sky | Darau, blė

Čia tokia kiek rečiau randama šiza, ore kabaliuojantis galaktinio turgaus terminalas:

Planetoje plūduriuojantis galaktinio prekybos tinklo terminalas. No Man's Sky | Darau, blė

Pilis pilaitė, t.y. Gekų šventyklų griuvėsiai kalno šlaite:

Gekų griuvėsiai. No Man's Sky | Darau, blė

Beveik Marso peizažai pro griuvėsių langą:

Marso peizažas pro Gekų griuvėsių langą. No Man's Sky | Darau, blė

Ir pabaigai dar vienas įmantrios formos monolitas:

Jau eilinis gekų monolitas. No Man's Sky | Darau, blė

Tai kaip ir tiek. Žaidimas man patinka ir žadu tęsti jį toliau. Juo labiau, kad dar nedaug ką jame ir tenuveikiau. Dar ir kosminės anomalijos neaptikau, ir kelio į Atlasą, ir AtlasPass’o dar negavau nė vieno. Dar norėčiau išmokti konstruoti antimateriją, bo ji, padla, yra labai brangi. Žodžiu, bent jau artimiausiai ateičiai yra ką veikti. Taip ramiai, neskubant, šį žaidimą tikrai galima metų metais žaisti. Laiko turiu tikrai nedaug, per savaitę kartą prisėst yra nelengva, net ir 2-3 valandom. Tad man tikrai šio žaidimo užteks ilgam.

Reklama
Komentarai
  1. Modestas parašė:

    O Atlas keliu keliauji ar šiaip link galaktikos centro klajoji?
    Dėl minusų tai pilnai su tamsta sutinku. dar pridėčiau labai prastą žaidimo optimizaciją.
    Kažkaip noras užėjo Elite Dangerous išbandyt, bet kaina kandžiojasi.

    • Modestas parašė:

      My bad, iki galo neperskaitęs pakomentavau 😀

      • Darau, Blė parašė:

        Hehe, nu nieko tokio. Dar nepradėjau atlaso, vis bandau laivą pasididint. Bet kažkaip nustojo man sudužėlius duot 😦 Bandžiau nušaut, tai tik titano ir dar kažko ten davė, laivas išnyko. O būtų visai geras variantas nušaut ir susiremontuot 😀

        • Modestas parašė:

          Na ten kažkiek ten celių didesnį tik gali rast. Gal ir būna anomalijų, bet aš neaptikau tokio.

          • Darau, Blė parašė:

            Tai jo, bet vis geriau nei pirkt. Bet man ir tuos nustojo dalint… reik jau, škia, kiton sistemon varyt, užsisėdėjau 😀

            • Modestas parašė:

              Man pavyksta rasti tik mažirnius už turimą 25 celių laiviūkštį. Pirkt yra 32 celių, bet ir milijonų nemažai prašo. Teks dar kasybos darbais užsiimti.

  2. Rolandas parašė:

    Bet tai taip Steam’e kainos jų visai rimtos. Tiek No Man’s Sky tiek Elite Dangerous 😦 Galvojau patestuosiu, bet matyt teks atideti

    • Darau, Blė parašė:

      Tai yra ten tos sąlygos patestavimui, kai galima pinigus atsiimt. Poros-trejeto valandų turėtų užtekt pradiniam įspūdžiui.

    • Modestas parašė:

      Pirkau Elite Dangerous, bet ne per steam. Gavosi kažkur Elite 18€ ir Horizons 19€.
      Man labiau patiko nei NMS.

Parašykite komentarą

