Penktadieniniai vaizdeliai #11

Posted: 2016-09-16 in Pezalai
Žymos:

Prisėdau truputuką paspoksot, ką per pastaruosius kelis mėnesius vienoj borto kameroj užkaupiau. Dar pranešu liūdną žinią, kad mano G1W nusibaigė nebepataisomai, o Mini 0806 tuo tarpu dirba pilnu tempu ir džiugina toliau.

Taigi keletas įrašėlių jūsų akių malonumui, jei turite tokio noro.

Apyrimtė avarija, bent jau automobiliams, Veiverių g. Greičiausiai vienas iš kairės pusės išvažiavimo bandė į gatvę įsiraut:

Čia vienas epizodas maždaug iš pusvalandžio nuotykio. Pasipainiojo toks vingiuojantis mersas, paskui ir policijai paskambinau. Ką ten gali žinot, ar durnas, ar girtas:

Važiuojam vieną kartą per lietutį ir žiūrim — rymo BMW prie skiriamosios tvorelės kažkaip keistai subine į ją atsisukęs… matyt, pasidraskė ant šlapio asfalto:

Aš, kaip ir dauguma kasdienių vairuotojų savuose maršrutuose esu neblogai išmokęs visų šviesoforų subtilybes. Kokia jie ten tvarka junginėjasi, koks maždaug laikas ir pan. Nu bet taip nedarau (stebėkite dešiniąją juostą):

Tokių gudručių gan dažnai pasitaiko, kurie radę kitos krypties laisvą juostą įsirauna į tarpelį. Vieną kartą aš taip trūktelėjau iš vietos ir toks gudrutis vos neįvažiavo į šoną, bet spėjo sustot. Paskui, mačiau, liko stovėt sankryžoj, nes paskui mane važiavęs šniūrelis irgi neįleido, tik dar apipypsėjo. Čia tuo tarpu turėjo privalumą iš jau įgauto greičio:

Saugokitės grioviuose paslėptų galingų magnetų pakeliui į Druskininkus:

Nelygis yra sustot prieš raudoną, kai esi išvystęs kreiserinį greitį:

Aš jau seniai supratau, kad esu vidutinybė. Rytiniai kamščiai skirti pilkosioms masėms, bet tik ne asmenybėms:

Nu ir pabaigiai „nedidelis“ pažeidimas, kurio dauguma turbūt net pažeidimu dūšioje nelaiko. Nafig tie ženklai vidury miško apskritai?

Reklama
Komentarai
  1. mechadrake parašė:

    O mano g1w isvis nelaike nieko. nors dar raso, bet ka nori kada nori. setingus iskart pamirsta. Praleido visus bemwus lenkiancius keleta masinu desine puse. (lyg letejimo juosta pries sankryzas)

Parašykite komentarą

