Itella Logistics — šiknos skausmas

Posted: 2016-08-11 in Pezalai
Žymos:,

Itella Logistics — GLS partneris Lietuvoje | Darau, blėPer pastaruosius porą metų apsipirkiojant Europoje pasidarė gan populiaru persiuntinėti siuntas per GLS — tokį Royal Mail dukterinį gigantą, apraizgiusį visą mūsų senąjį žemyną. Taip pat daugelyje šalių prisikūrė įvairių Šaraškino kontorų, su tuo gigantu besipartneriaujančių. Vienok kai aš užsisakęs kokį tai apybrangį daiktą gaunu GLS numeriuką, man visi plaukai pasišiaušia, nes žinau — lauk bėdos. Na, jei ne bėdos, tai bent jau blogo aptarnavimo ir skambinėjimo.

GLS partneris Lietuvoje — tokis UABas „Itella Logistics“. Per juos jau esu gavęs virš 10 siuntų ir nė vienos sklandžiai. Heh, netikite? Nu rimtai — sklandžiai negavau nė vienos. Man šitoj vietoj noris pacituoti kažką iš Vytauto Ramanecko perliukų, kad kurjerių tarnybose greičiausiai dirba vieni otmorozkai, o kitokių net nepriima.

Kiek teko susidurti su kitomis tarnybomis, tai jos paprastai arba pasiskambina iš anksto, arba palieka raštuką prie durų, kad manęs nerado. Nors laiptinė su kodine spyna, bet vis tiek tų raštukų randu, taigi kurjeriai sugeba palaukti ir praslysti arba pasiskolinti kodukus iš vietinio pašto. Nu o Itellos kurjeriai to nesugeba. Kelis kartus siuntą esu pasiėmęs iš jų sandėlio pats, nes nu, neradom, tai dabar greitai neatvešim. Jo. O kartą skambinėjau savaitę laiko ir vis žadėjo „rytoj“. Tai paskutinę dieną paskambinau ir pasakiau, kad man jau atsibodo ir turi būti šiandien ir tegu paskambina kurjeris prieš atvažiuodamas.

Viskas būtų ok. Bet praėjusį penktadienį pamačiau, kad eilinė siunta atsidūrė Karmėlavoj, tiksliau, Biruliškėse. Paskambinau, sakau, nu, pasižiūrėkit, ar prie siuntos yra telefono numeris ir jei ne, tai užsirašykit. Ne ne, sako, yra, ar toks? Toks. Tai pirmadienį bus. Aha. Bus. Nebuvo ir dar šiandien nėra. Nors vėl skambinėjau ir klausiau, tai kas yra? Negali paskambinti kurjeris? Kas negerai? Perduosiu atsakingam vadybininkui. Jooo…

Sklandžiausi pristatymai buvo du. Atvažiuoja, paskambina. Sako, tai ateikit, pasiimkit. Aš taip biškį apakęs: kaip tai ateikit? Ne, negaliu, sėdžiu prie kompo, man prašau iki durų. Atėjo toks nuopisa ir dar tušinuko neatsinešė, kad pasirašyčiau. Sakau, tai ate. Ne ne, man reik parašo. Sakau, tai atsinešk tušinuką, bus ir parašas. Atsinešė. Kitą dieną, taip jau sutapo, vėl atkeliavo siunta, vėl tas pats nuopisa skambina. Ir vėl be tušinuko atėjo.

Aš tikrai nenoriu būti šališkas ir idealizuoti kitų tarnybų. Tiesiog su DHL, DPD, LP Express ir dar krūvele kitų vietinių kurjerių nesu turėjęs jokių problemų. Na, jie, sakykim, neatveža siuntų į kitą rajoną, jei nepriklauso. Bet atveža kitą dieną, jei adresą pakeiti ar pan. Dar galima susitart, kad jei nesi rajone, tai atvažiuosi ir būsi kažkur jiems pakeliui. Įvairių dalykų esu išbandęs. Bet va kažkaip su Itella problemos kartojasi, atsiranda naujos ir jos nelabai išsprendžiamos. Tiesa, jiems vienas pliusas, kad jei paskambini ir atsiliepia robotukas bei pažada perskambinti — tai ir perskambina. Šitoj vietoj viskas ok. Tik labai juokinga, o paskui nyku pasidaro, kai robotukas kiek drebančios mergaitės balseliu sako: „Laba diena, itela loGistiks…“

Komentarai
  1. mindogas parašė:

    Esu taip pat važiavęs į sandėlį kad tik greičiau pasiimti skubu siuntinį po 3 nesėkmingu pristatymų. Taip pat galvojau, kad nebuvo telefono ant siuntinio, tai kai kodo laiptinės durų nežino tai ir nesistengia tų durų atidarinėti. Bet pasirodo buvo ir telefonas ir visa kita nurodyta kaip reikiant. Darbe ne karta su šita firma susiduriu, tai kažkaip randa ir pristato. Niekada tik nepastebėjau ar kai į darbą atneša siuntą skambina telefonu administratoriui, nes man didelis įtarimas, kad kurjeriai neturi išduotu valdišku mobilių telefonų. Visgi labiausiai manau tikėtina kad su krūviais nesusitvarko, prioritetus teikia įmonėms ir per dieną nepristatytus siuntinius automatiškai pažymį kaip bandytus pristatyti 😀

  2. logistikos kompanijos Vilniuje parašė:

    Labai nuotaikingas straipsnis 😀 O man kaip tik su DPD būna visada problemų. Pristatymo trūkmė viskas ok. Bet tai nafik aš tą laiką rašau, kad pristatymas būtų po DARBO valandų? O jie man ryte 9 skambina ir sako kad prie namų jau yra. ALIOOO? srsly? Tai tada as jiems sakau, kad davai i darba atvezkit, tai jie numykia, kad rytoj jau i darba atves 😀 Ir taip kokius 3 sykius 😀 Ir veliau gaudom vienas kita 😀 Žodžiu, niekada tie kurjeriai mums neįtiks 🙂

Parašykite komentarą

