Apžvalgėlė: Beats Studio 2.0 by Dr. Dre

Posted: 2016-04-07 in Pezalai
Žymos:,

Kokį mėnesiuką paturėjau šitas gėjiško dizaino hipsteriškas ausines. Man jos labai patiko. Susilankstančios kojytės ir patogus futliaras — kažkas tokio. Nesistebiu, kad ant šitų ausinių Amerikėj toks haipas, netgi tarp žvaigždžių. Ir kad Apple įsigijo Beatsus ir juos dabar stumdo už biešenas babkes. Tos ausinės tikrai to vertos.

Ar vertos? Nežinau. Vienas visokių divaisų skerdikas primetė, kad jų gamybos savikaina apie 17 žalių pinigų. Pridėjus dizainą (visomis prasmėmis) tai visgi nepaaiškina galutinės kainos. Smarkiai išpūstas produktas, bet labai gražus ir limpantis:

Beats Studio 2.0 by Dr. Dre | Darau, blė

Labai patiko ausinių susilankstymas:

Beats Studio 2.0 by Dr. Dre | Darau, blė

Stačiai grožis ir gėris:

Beats Studio 2.0 by Dr. Dre | Darau, blė

Ausinės komplektuojamos va su tokiu dėklu:

Beats Studio 2.0 by Dr. Dre | Darau, blė

Kuriame tas susilankstymas ypač proziškai nugula:

Beats Studio 2.0 by Dr. Dre | Darau, blė

Visgi man nepatiko šių ausinių garsas. Nors ir tai netiesa. Nepatiko triukšmo slopintuvo švilpesiai. Visais kitais atžvilgiais garsas liuks, sodriai paskanintas bosu, kaip ir priklauso reperinėms ausinėms. Kadangi garso srityje nusimanantys žmonės mane klasifikuoja kaipo bassheadą, tai nenuostabu, kad ir Beatsai man patiko.

Ir visgi tas švilpesys užkniso gan greitai. Net buvau sumąstęs išsiardyt ausines ir mest lauk visą jų elektroniką. Yra tai padariusių žmonių, sako, kad tada jų garsiakalbiukai biškį lėkštokai ir nespalvingai skamba. Bet kažkaip gaila buvo naujo daikto.

Be viso šito man dar buvo šioks toks kultūrinis šokas: laidinės ausinės, kurias reikia pakrauti, kad galėtum naudotis! Taip, suprantu, triukšmo slopintuvui reikia energijos. Bet jos reikia ir vidiniam stiprintuvui, kuris tą „paskanintą“ garsą sukuria. Baterija nusėdo — ausinėmis nepasinaudosi. Triuškmo slopinimo atskirai išjungti irgi nėra kaip. Va ir viskas.

Spustelėtas mygelis dešiniojoje ausinėje parodo baterijos įkrovą:

Beats Studio 2.0 by Dr. Dre | Darau, blė

Čia yra ir Micro USB lizdas baterijai krauti. Na, nedaug aš ją kroviau, laiko ta baterija apie kokias 15-16 valandų mano subjektyviais pastebėjimais. Bet vis tiek, pati mintis — laidinės ausinės be baterijos… niou niou, man tai nelimpa. Per daug jau divaisų aplinkui turi baterijas, reikia kažkaip su tuo kovot truputuką.

Kairiosios ausinės „b“ raidė nusispaudžia, mygtukas ten. Taip galima nenusiėmus ausinių su kolegom pasikalbėt, laikinas garso išjungimas padarytas.

Ausinių įjungimas ir išjungimas padaromas įgrūdus ir ištraukus iš jų kabeliuką. Hm… paprastai aš ausinių kabelį iš kokio nors prietaiso ištraukinėju, ne priešingai. Aišku, galima ir su baterijos lygio mygeliu tą padaryti, tik reikia ilgai jį palaikyti. Galima ir be kabelio taip pat ausines įjungti, kad tik triukšmus slopintų. Pavyzdžiui, lėktuve migdantis ar šaudykloj pramogaujant. Nors dėl lėktuvo nesu įsitikinęs, mano minėtas švilpesys tikrai erzina. Gal aš esu pats per jautrus, bet jis mane tikrai užkniso. Vieną jaunuolį su tokiom pat ausinėm klausinėjau, tai jis nesuprato, apie ką aš kalbu. Matyt, klasikinės muzikos nesiklauso visai 🙂

Gerai, aišku, kad ausinės su mikrofonu ir keliais mygeliais. Su Android telefonu ne kažkas veikia, bet su iPhone, iPad ir naujesniais Mac kompiuteriais tie visi mygeliai ant laido dirba puikiausiai.

Triukšmo slopinimas veikia. Kai kaimynai su perforatoriumi darėsi remontą, tuo įsitikinau puikiausiai. Gerai slopina ir gatvės triukšmus. Apskritai, veikia su žemais, galingais ir ypač gerai su pasikartojančiais monotiniškais garsais. Ausinių sandara irgi gerai slopinanti, tai jei ne šuo, vieną dieną būčiau kurjerį pražiopsojęs, visai skambučio negirdėjau 😀 Apžvalgose, tiesa, šių ausinių slopintuvas vertinamas labai vidutiniškai, bet aš neturėjau su kuo palyginti, tai tik tiek ir galiu pasakyti — veikia. Kiek gerai ar kiek blogai — neįsivaizduoju.

Tai kaip ir tiek. Dizainas, išvaizda, padarymas, jausmas ant galvos ir rankose — liuks. Klausytis repo, metalo, sunkiojo roko — liuks. Klasikinei muzikai, dubstepui, simfoniniams remiksams — niou, šūds. Nuolatinis triukšmo slopintuvo švilpesys — šūds. Kad jo išjungt negalima — šūds du kartus. Krovimas… nu, galima su tuo susitaikyti, nėra labai blogai, mažas kakutis galutinei vartotojiškai patirčiai. Raudonas kabeliukas — labai gražus, solidus toks, nešūds.

Kadangi ausinės batareikinės, tai galėtų turėti išmanų išsijungimą. Sakykim, sustabdžiau muziką, nusiėmiau nuo galvos, padėjau ant stalo ir nuėjau. Nuėjau, pasikeitė planai, negrįžau. Tai visgi galėtų tos ausinės po kokių 10-15 minučių be aktyvaus įeinančio signalo ir išsijungti pačios. Gi nedurnos, turi procesorių viduje. Deja, toks, mano akimis, elementarus ir privalomas pagelbėjimas vartotojui neįdiegtas. Šūds.

Pardaviau savo Beatsus. Eisiu vienam šiukšlyne pasikapstyt, kur turėtų kelerios senos ausinės mėtytis, pažiūrėsiu, ar jos ko vertos…

Reklama
Komentarai
  1. Kriukas parašė:

    Esu metalo ir sunkiojo roko klausytojas, turėjau tokias pasiskolinęs, tai greitai grąžinau – žemų nenatūralumas užkniso juodai. Manau, čia reikėtų skirstyti ne pagal muziką, o pagal poreikį: jei nori bent kiek pakenčiamo garso – nepirkti, jei nori pasirodyti prieš aplinkinius – pirkti.

    • Darau, Blė parašė:

      Taip, tamstos požiūris prie šitų ausinių irgi visai tinkamas. Dėl pasirodymo gal irgi teisybė, nors man tas negresia, ypač, kad ausinės man reikalingos tik prie kompo arba prie televizoriaus. Dizainas, kaip sakiau, man labai patiko. Bet vien dizainu su ausinėmis gyvas nebūsi…

  2. Kriukas parašė:

    Už savo kainą neįtikėtinai gerai atgroja: http://www.amazon.co.uk/Sony-XBA-C10-Active-In-Ear-Headphones-Black/dp/B00B9BDNUS?ie=UTF8&psc=1

    Aišku, kai kam nepriimtina in-ear tipo ausinės, tačiau tiems, kam priimtina – tai puikus kasdieninis daiktas. Ne Shure, bet ir kainuoja keliskart pigiau.

    • Darau, Blė parašė:

      Kištukų pas mane pilnas stalčius. Be to, su triukšmo slopinimu ausinių aš ir nenoriu. Jei neklystu, už trečdalį kainos yr Xiaomi Piston 3, kurios visaip kaip giriamos. Nors man kažkaip vėl sukilo noras didelius antausius turėt, dėl to ir Beatsai buvo užklydę.

      • Kriukas parašė:

        Ačiū už nuorodą. Tikrai, atsiliepimai apie Piston 3 – puikūs. Kaip už tokią kainą reikia tiesiog nusipirkti ir isbandyti. Einu ieškoti, kas ten nepadirbtas parduoda. Aš dažniau ausines kelionėse automobiliu, traukiniu, lėktuvu naudoju, tad uždaras tipas man kaip tik. Sennhaiser 595 kokį kartą per mėnesį ištraukiamos tebūna.

  3. jarik parašė:

    Siulyciau atkreipti demesi i Audio-Technica ATH-M50x – internetuose tik gyria, o ir kaina, kiek matau vos ne dvigubai mazesne. Asmesniskai pasiemiau M40x modeliuka, nes jis truputi naturaliau atkuria garsa, o ir kainuoja dar pigiau 🙂

  4. Agne parašė:

    Ziauriai smagiai skaitesi. Nešuds. (Sorry, merginoms keiktis nepridera).

Parašykite komentarą

