Parduodu, blė, pačiūžas

Posted: 2016-02-12 in Pezalai
Žymos:

Čia vėlgi iš meilės savo skaitytojams siūlau pirmiems galbūt pasinaudoti nerealiai geru pasiūlymu ir įsigyti mano naglai tiunintas ledo ritulio pačiūžas Reebok Ribcor 24K.

Aš visgi nusprendžiau vėl čiuožti su figūrinėmis (nors, be abejo, dievagojausi ir prisiekinėjau visais šventais, kad daugiau taip nedarysiu, nes ritulinės man kur kas labiau patinka), nes su ritulinėmis nors ir yra manevringumo privalumų ir specifinių galimybių frystailinti, visgi suktukai su jomis yra šūdžiuks. O suktukai man labai patinka, smagiai veža. Ir šiaip, dailusis čiuožimas yra tai, ko aš mokausi ir dar ilgai mokysiuos. Pasismaginau su ritulinėmis ir užteks. Taip, pastabūs skaitytojai turėtų pastebėti, kad mano nuomonė kartais diametraliai keičiasi — kaip ir pats gyvenimas, užtai taip smagu. Vieną dieną išaiškinu, koks gaidys yra Android medijos centras ir kaip Linux yr gerai, o kitą dieną pats perku kokį nors androidinį divaisą

Štai šitos superinės, sukabliuotos ir su pripučiamomis oro pagalvėmis pačiūžos gali būti jūsų:

Reebok ledo ritulio pačiūžos su kabliukais. Ice hockey skates with shoe lace hooks like figure skates after tuning | Darau, blė

Kaina €90. Vien dėl to, kad tiunintos. Taip pat mažai naudotos — nepilnus tris mėnesius. Na, ir ką tik šviežiai pagaląstos, gal kokius tris kartus po galandimo pračiuožta. Džiovyklėlės nepridedamos!

Į komplektą įeina:

  • 41 dydžio jau gerai išmokytos čiuožti pačiūžos su varstymo kabliukų tiuningu
  • Penki atsarginiai labai tvirti ir kokybiški kabliukai
  • Atsarginiai vaškuoti raišteliai dūšios ramybei užtikrinti

Dydis mums įprastais yra 41. Tiesa, aš pats šiaip nešioju 42 dydžio batus, bet 42 dydžio rybokai man buvo per dideli. Be to, nors aš jas ir išsikepiau, jūs taip pat galite tą padaryti pakartotinai — iki keturių kepimų atlaiko. Jei domina — rašykite laiškus.

Parašykite komentarą

