Nelabai atsargus bėgikas

Posted: 2014-10-31 in Pezalai
Žymos:,

Apskritai tai norėjau šį įrašą pavadinti „lochas bėgikas“, bet ką aš žinau, gal žmogus tiesiog nuo bėgimo ir deguonies stygiaus prarado dalį gebėjimo mąstyti. Gal jis visai protingas gyvenime.

Bet kokiu atveju, šitaip bėgiot negalima. Taip, yra kelių eismo taisyklės, kad pėsčiuosius reikia praleisti ne tik pėsčiųjų perėjose, bet ir ties sankryžomis — bet tiek pėstieji, tiek vairuotojai turi būti atsakingi abipusiai. Bo aš galėjau ramiai pasižiūrėti į kitą pusę ir tokį bėgūną pervažiuoti:

Jei netyčia atpažinsite, galite jam perduoti labų dienų ir padrausminti, kad daugiau taip nedarytų. Nes jei jis man antrą kartą pasipainiotų, nepatingėčiau jį pasivyti ir įspirti kur nors į intymią vietą.

Reklama
Komentarai
  1. Kiborgas parašė:

    Aš kaip nevairuotojs smalsauju kaip tu šituos pavadintum? 🙂

    • mindogas parašė:

      Kodėl man atrodo, kad tokie dviračiais per metus važinėja vidutiniškai kokį mėnesį, o likusi laiką traumas gydosi?

      Šiaip visiems reiktu daugiau galvoti kai atsiduria bendrame eisme, nes po to ir sveikatos bus gaila, ir pinigėliu investuotų į dviratį/apranga ir kito eismo dalyvio transporto priemonės remontui.

    • Darau, Blė parašė:

      Kaip šiek tiek patyręs dviratininkas, tai aš tokius pavadinčiau paprasčiausiai neatsakingais. O jei man pasipainiotų — tai ir „dibilais“.

      Yra labai paprastas dalykas: tai, kad pats gerai vairuoji/manevruoji/jauti atstumus ir gabaritus, tai NEREIŠKIA, kad ir kiti jaučiasi atitinkamai. Aš galėčiau skersas gatvėmis nardyt. Bet aš galiu paprasčiausiai kitą vairuotoją, kurio prastesnė reakcija ar mažesnė patirtis, tiesiog išgąsdinti. Aš nulėksiu sau tiesiai, o jis gal į griovį įvairuos ar į kitą mašiną išsigandęs. Reikia paprasčiausiai net ir laikant save geresniu pagalvoti, kad kiti ne tokie geri ir prisitaikyti prie masės. Šiandien ryte dar vienas lochelis su turbintu nusususiu golfu pro mane pralėkė visaip skersuodamas. Sutikau už dviejų kilometrų prie šviesoforo, nuo kurio vėl rovėsi, vėl rikiavosi posūkių nerodydamas ir nardydamas. Na, ir lėkdamas mieste virš 80 km/h. Gal jis, sakykim, geras vairuotojas, profas… bet jis yra dibilas visiškas.

  2. Kiborgas parašė:

    aš tai ir sutinku, ir biški nesutinku, bet čia ta maištaujanti prigimtis mano, kur verčia galvą peiliuku skust.

    • Darau, Blė parašė:

      Gerbiamas Kiborgai, galima sutikti, galima nesutikti, bet universalus blogis yra tuomet, kai kažkam gali pakenkti dėl savo paties neatsargumo ar kokio tai įsivaizdavimo, kad aš čia krūtas ir viskas yr naglai. Taip sakant, viskas gerai, kol gerai…

  3. Kiborgas parašė:

    🙂 universalus blogis yra tada, kai velns apsėda ir egzorcizmo reik. O čia tai zbitkos. Tie dviratininkai vis tiek labiausiai savim rizikuoja. Nu bet, ok. Point taken. Galim čia dėt tašką.

Parašykite komentarą

