Kitkat, senukas SGS2 ir pulsas…

Posted: 2014-07-05 in Pezalai
Žymos:,

Aš, žinote, esu biškį konservatyvus ir tingus. Buvo laikotarpis, kai su pirmuoju Android telefonu ištisai sekdavau vos pasirodančias naujas Android versijas ir kišdavau jas. Su antruoju irgi buvo toks laikotarpis… kokius du mėnesius vis kišau naujus Cyanogenmod firmwarus ir eksperimentavau. Ir štai, dvejus su puse metų jame pragulėjo senas Jelly Bean 4.1.2. Na, tiesiog viskas veikė ir atsibodo kapstytis. Visgi kiekvienas firmwaro diegimas yra stresas ir, pripažinkime, bereikalingas laiko gaišimas.

O dabar užsimaniau prie telefono turėti pulso matuoklį. Bičiulis sutiko man atiduoti savo seną pulso matuoklį, nes pats ruošėsi įsigyti naują. Ir ką jūs manot — jis taip pat turi SGS2 ir su juo tas naujasis matuoklis Polar H7 neveikia. Nes, matot, jis yra Bluetooth Smart aparatas, palaikantis Bluetooth 4.0 Low Energy profilį. O SGS2 telefonas yra su Bluetooth 3.1.

Bluetooth Low Energy (BLE) pulso matuoklis Polar H7 | Darau, blė

Aha, ne visai. Pasirodo, SGS2 mikroschemynas palaiko Bluetooth 4.0. Tik va, Android iki 4.3 versijos nemokėjo su ta aparatūra elgtis. O aš kadangi ir taip sėdėjau su neoficialia Android versija, tai pagalvojau, kad gi reikia pabandyti — o gal veiks. Bičiulis sutiko perleisti man Polar H7, nes ką jam pačiam daryti, jei telefonas jo nemato.

Taip šią savaitę truputį morališkai susiėmiau ir sugrūdau Cyanogenmod 11 (Android Kitkat 4.4.4). Na ir ką gi jūs manot — įjungus Bluetooth telefonas pulso matuoklį „pamatė“.

Tiesa, veikia ne visiškai puikiai. Pulsą matuoti sugeba oficiali programulkė Polar Beat ir kita juokingu pavadinimu BLE Heart Rate Monitor. Mano iš bėdos naudojama Endomondo matuoklio nemato. Žmonos telefone veikia, bet josios telefonas naujutėlis. O mano labiausiai mylima Sports Tracker nemato matuoklio jokiame telefone. Panašu, kad ši programėlė atsilieka, ir su BLE* aparatais neveikia.

Buvau bepradedąs galvoti, ar man to matuoklio iš viso reikia, jei jau pilnai neveikia. Bet visgi BLE Heart Rate Monitor programėlė moka įrašinėti GPS pėdsakus ir eksportuoti tcx failus, kuriuos sugeba sukramtyti Endomondo. Taigi savo elipsinio treniruoklio sesijas ir pasivaikščiojimus į darbą galiu vertinti ir pagal pulso grafikus. Net nežinojau, bet visai lengvai išspaudžiu pulsą iki 200 bpm ir netgi nebaisiai pridūstu:

Širdies pulso grafikėlis iš Endomondo su Polar H7 matuokliu | Darau, blė

Užtat dabar matau, kad savo treniruotes reikės truputį koreguoti, nes mano amžiuje su tokiu pulsu varyti yra biškį per daug. Geriau pailginti treniruotes.

* — BLE yra Bluetooth Low Energy santrumpa, jei ką

Reklama

Parašykite komentarą

