Ir du šimtu jau!

Posted: 2013-09-24 in Pezalai
Žymos:, ,

Rodos, visai neseniai rašiau šimtąjį įrašą. Neseniai, iš tikro. Trys mėnesiai su truputuku kasdien ką nors papezaliojant. Na, ne kasdien. Buvo ir atostogos nuo rašymo. Reikia ir to, kai jau kiti darbai užima svarbesniąją gyvenimo dalį.

Ką čia tokio jubiliejaus proga papasakoti? Ogi net nežinau. Užsibrėžiau tikslą kasdien ką nors parašyt. Aišku, toks tempas — tikrai nemažas, laiko reikia jam, idėjų. Gerai tik tas, kad visada turiu ką veikti ir visada turiu apie ką rašyti. Kartais rašyti tingisi. Tada kokybė krenta 🙂 Nors į kokybę aš netaikau, stengiuosi čia rašyti taip, kaip man išeina. Ne visas mintis pagrindžiu rimtais šaltiniais. Ne visada įsigilinu į tai, ką rašau — kartais brūkšteliu visai paviršiumi. Kartais šiaip užeina koks briedas arba brėdis.

Kaip bus toliau su rašymu? Nežinau. Įpročiui susiformuoti ir įsiėsti į kraują reikia pusės metų. Bet aš tikrai žinau, kad tai nebūtinai tiesa. Yra sričių, kuriose įpročiai nesiformuoja, reikia nuolatinio darbo palaikymui. Nors kažkokią priklausomybę šiam tinklaraščiui jau tikrai jaučiu.

Kokie artimiausi planai? Planai kol kas baigus Lightroom programos temą pradėti temą apie Calibre — mano labai mylimą ir įskiepiais tobulinamą programą. Jai aš dėkingas už tvarką savo elektrinių knygų šiukšlynėlyje bei už supažindinimą su Python — nuostabia ir linksma programavimo kalba.

Dar svajoju apie laminatorių Kalėdoms. Plokštes gaminti su lygintuvu nėra labai patogu ir nepakankamai tikslu. Aišku, tai irgi vienas iš geriausių prototipinių plokščių gamybos metodų. Tik vienpuses projektuoti labai vargina. Su laminatoriumi galėčiau pradėti krapštyti dvipuses — būtų paprasčiau ir greičiau. Aišku, gal kiek ir brangiau, bet laiko sąnaudos projektuojant atsipirktų. Bent jau mano galva. Tiesa, jei kas norėtumėte man padovanoti laminatorių, aš mielai jį paimčiau ir anksčiau, nelaukdamas Kalėdų. Bet kažkaip abejoju tokia perspektyva. Retai žmonės ką nors ant Lietuvos dovanoja. Šiuo metu tikrai nesame pati draugiškiausia tauta.

Jeigu patinka skaityti mano tinklaraštį, palinkėkite man sveikatos ir sėkmės, būsiu labai dėkingas 🙂

Reklama
Komentarai
  1. mindogas parašė:

    Čia vėl aš 🙂 Vėl apie lamintatorius. Noriu tik pridurti kad dvipusės plokštės ne taip jau ir taupo to laiko nes kai gamini jas namie reikia pačiam užpildyti Via skylės. Tokiu variantu Via skylutes negali sutapti su kai kai kuriu mikroschemų ar komponentų kojomis nes ten vielos neperkiši. Taigi sutaupai laiko projektuojant o po to ceckiniesi su plokšte 🙂 Beja, laminatoriai Vikingo išparduotuvėse po 10-20 litu mėtosi..

    • Darau, Blė parašė:

      Hm, o kodėl negali sutapti? Mikroschemos ar kažko kito koją išnaudoti vietoj vielutės visai gerai 😀 Na, gal nelabai gerai, jei ten kokie nors triukšmai vaikšto, bet man dar neteko didelių kostmosų daryt, kad tokie variantai pasijustų… Sako, kad kartais nuo relių AVR procai iš proto išsikrausto, žiūrėsiu, kaip man gausis.

      • mindogas parašė:

        Pabandyk pvz mikroschemos lizdo kojas prilituoti is apieju pcb pusiu 🙂 Ciela mikroschema gali, bet tokiu dalyku kaip lizdu, jungciu kai kurius, reliu ir t.t. is abieju pusiu neprilituosi nes plastamse tiesiog trukgo tai daryti is virsaus. Taigi projektuojant negali Cad programai leisti trasuoti tarp ploksciu naudojant komponentu kojas. Norint padaryti iki galo reikia mokytis vario priauginimo meno 🙂

  2. Laura parašė:

    Linkiu laminatoriaus 😉

  3. Adis parašė:

    Sveikatos, sėkmės ir laminatoriaus!

    Vienas tų blogų, kuriuos net ir be linko “Facebooke“ kartkartėmis kažkaip prisimeni. O ir linką numest kitiems negėda.

Parašykite komentarą

