Kuo aš populiarus

Posted: 2013-07-02 in Pezalai
Žymos:

Čia toks truputuką narcistinis straipsnis iš pavadinimo. Bet iš tikro tai ne. O gal truputį. Jums spręsti.

Dalykas paprastas: kadangi rašau šį tinklaraštį, turiu užkūręs seną seną tinklapį apie žongliravimą ir dar kelis visokius internete besimėtančius briedus, tai kartais pasižiūriu jų statistiką. Iš įdomumo. Kaip minėjau kartą, čia netgi kelis įrašus parašiau dėl to, kad žmonės kažko ieškojo mano tinklaraštyje, pataikė ne į ten, bet žodžiai buvo panašūs. Na, aš pagal tai ir parašiau.

Dabar šiek tiek įdomesnis reikalas, ko žmonės kartais ieško ir kaip jie atsiduria mano tinklaraštyje ir kituose tinklapiuose.

  • „Pipirinis padažas“ — populiariausia Google paieška. Aš juk sakiau, kad daug kas tą padažą mėgsta, o pasidaryti nemoka!
  • „Stalinė lempa“ ir panašūs deriniai. Turbūt mano „Stalinės lempos ledifikacija“ pritraukia.
  • Įvairios paieškos susiję su Sardinija. Vos vienas įrašas, o paieškų per savaitę bent kelios į jį nukreipia.
  • „Darau blė“, „darau ble“, „darau bile“ — akivaizdu, kad šis mano tinklaraštis pradeda užsitarnauti kažkokį tai vardą.
  • „Pelėvirkštis“ — man užplaukė apie šitą augalą parašyt, o pasirodo, žmonės apie jį gan dažnai ieško. Nežino, kas tas yr. Man tai klausimas, iš kur jie apskritai tokį žodį ištraukia?
  • „Lovos remontas“, „darau lovą“, „lovos grotelės“ — vėlgi vienkartinio įrašo trauka.
  • „Čili pipiriukai“ ir visokios panašios paieškos — na, suprantama, juk tai yra rimtas tęstinis „projektas“.

Šitos paieškos tokios gan paprastos, nieko ypatingo. Dabar šiek tiek ekskliuzyvinių:

  • „Kaip pasidaryti tiuningą“ — čia mano pomėgis išsidirbinėti ir naudoti žodžius ne pagal paskirtį traukia.
  • „Aviečių auginimas“ — be abejo, vėl tas pats. Ech, kaip žmonės turi nusivilti įrašą atsivertę…
  • „Kartoninė dailylentė“ — turiu silpną įtarimą, iš kur čia toks reikalas atsirado…
  • „Policijos auklėjimas“ — šitą pamatęs ilgai kikenau, labai linksma buvo.

Na, o pabaigai „topų topas“. Tai ne paieška, o nuoroda iš supermamų forumo. Tema iš serijos: „noriu išsitatuiruoti hieroglifą ant intymios vietos“. Kaip manote, kaip aš su tuo susijęs? 🙂 Nežinau, gal kai kurie artimi draugai ir atspėtų…

Kadaise aš padariau pirmą ir kol kas vienintelį normalų japonų-lietuvių kalbų elektroninį žodynėlį. Tai pasirodo, kad norinčios „ant intymios vietos išsitatuiruoti hieroglifą“ tuo žodynu naudojasi, nes jame yra atvirkštinė lietuviškų žodžių paieška. Tad, štai, gerbiamosios, su pageidavimais, kokios reikšmės hieroglifą norite sau išsitatuiruoti, tikrai galite kreiptis į mane. Aš, tiesa, neištatuiruosiu (nebent tik parekomenduosiu vieną draugą, kuris ant Kauno turi labai gero tatuiruotojo reputaciją), bet hieroglifą išrinksiu 😀

Ta mano seniena su Windows 7 visai puikiai veikia — pabandžiau iš nostalgijos. Tad intymių hieroglifų paieška įmanoma ir šiomis dienomis, cha cha.

Galvoju, kad reikės šį žodyną atgaivinti ir padėti kur nors internete. Kadaise žmona buvo sukodijus internetinę sąsają, bet rask dabar jos sorsus

Reklama
Komentarai
  1. Joli parašė:

    „Pelėvirkštis“ — iš kur jie apskritai tokį žodį ištraukia?
    čia geras 😀

Parašykite komentarą

